გთავაზობთ ტრენინგ-კურსებს გრაფიკულ პროგრამებში:
ADOBE PHOTOSHOP
ADOBE ILLUSTRATOR
ADOBE INDESIGN
CORELDRAW
3D-MAX
AUTOCAD
ARCHICAD
გთავაზობთ ტრენინგ-კურსებს გრაფიკულ პროგრამებში:
ADOBE PHOTOSHOP
ADOBE ILLUSTRATOR
ADOBE INDESIGN
CORELDRAW
3D-MAX
AUTOCAD
ARCHICAD
გრაფიკული დიზაინის კურსზე ვიწვევთ მათ, ვისაც სურს ისწავლოს ფოტოს კომპიუტერული დამუშავება, თემატური ილუსტრაციების შექმნა, სარეკლამო მასალების, ლოგოების, ფლაერებისა და სავიზიტო ბარათების მომზადება, 3დე მოდელირება:
ADOBE PHOTOSHOP ძირითადად რასტრულ გამოსახულებებთან სამუშაოდ გამოიყენება. საუკეთესო დამხმარე პროგრამაა დიზაინერებისა და ფოტოგრაფებისთვის. ამ პროგრამის გამოყენებით შეგიძლიათ გააკეთოთ ფოტომონტაჟი, კოლაჟები, სარეკლამო მასალის მაკეტი, დახატოთ და შექნმნათ ინფოგრაფიკა, შეცვალოთ ფოტოს რეზოლუცია და ფერები, დააძველოთ ან მიანიჭოთ პოსტერის ეფექტი. ეს დამოკიდებულია თქვენს სურვილსა და ფანტაზიაზე.
კურსის ხანგრძლივობა: 8 გაკვეთილი.
კურსის ღირებულება: 160 ლარი
კურსის ხანგრძლივობა: 12 გაკვეთილი.
კურსის ღირებულება: 240 ლარი
ADOBE ILLUSTRATOR ვექტორული გრაფიკის რედაქტორია, საუკეთესო სამუშაო პროგრამაა გრაფიკული დიზაინერებისთვის. გამოიყენება ილუსტრაციების, შრიფტების, ლოგოების, სარეკლამო მასალის მაკეტების, შესაფუთი მასალის დიზაინის შესაქმნელად. რასტრულისგან განსხვავებით, ვექტორული გრაფიკა ზომის ცვლილებისას ხარისხს არ კარგავს, რაც ძალიან მნიშვნელოვანია ბეჭდური პროდუქციის შექმნისას.
კურსის ხანგრძლივობა 8 საათი.
კურსის ღირებულება: 160 ლარი
კურსის ხანგრძლივობა 12 საათი.
კურსის ღირებულება: 240 ლარი
CORELDRAW გრაფიკული რედაქტორია, ერთ-ერთი საუკეთესო პროგრამაა გრაფიკული დიზაინერებისთვის. გამოიყენება ილუსტრაციების, შრიფტების, ლოგოების, სავიზიტო ბარათების, სარეკლამო მასალის მაკეტების, შესაფუთი მასალის დიზაინის შესაქმნელად, აქ შეგიძლიათ რასტრული გამოსახულება გადაიყვანოთ ვექტორებში და დაამუშაოთ სურვილისამებრ.
კურსის ხანგრძლივობა: 8 საათი.
კურსის ღირებულება: 160 ლარი.
კურსის ხანგრძლივობა: 12 საათი.
კურსის ღირებულება: 240 ლარი.
3Ds MAX პირველ რიგში არის სამგანზომილებიანი გრაფიკის შესაქმნელი პროგრამა. სამგანზომილებიანი გრაფიკული პროგრამები ერთ-ერთი საინტერესოა თავისი შესაძლებლობებით, ასათვისებლად კი თავისებური სირთულეები ახასიათებს. უნიკალური შესაძლებლობების გამო ამ პროგრამას უამრავი მომხმარებელი ჰყავს როგორც მოყვარულებში, ასევე პროფესიონალებში. ადამიანის მოღვაწეობის ძალიან ცოტა სფეროა დარჩენილი, სადაც ეს პროგრამა არ გამოიყენება. მას აქტიურად იყენებენ ფილმების და თამაშების შესაქმნელად, არქიტექტურაში და მშენებლობაში, მედიცინაში და ფიზიკაში, ფოტორეალისტური სურათების ან ავეჯის მოდელების შესაქმნელად.
გაკვეთილი 2. ფორმები (Shapes) და მათი აგება: ხაზი, ელიფსი, მართკუთხედი, ვარსკვლავი, ტექსტი; მათი ზომების რედაქტირება, ტრიალი და სხვ; ფორმის გადაქცევა წირებად (Spline), ბადედ(Mesh), Poly; სეგმენტების(Edge), სამართავი წერტილების (Vertex) და ზედაპირის (Polygon) რედაქტირება; სამართავი წერტილის (Vertex) სახეობის შეცვლა: რკალად/მონაკვეთად ან შერეულად; ფორმების გაერთიანება, დაყოფა.
გაკვეთილი 3. ფორმის რედაქტირება: ფორმის რედაქტირება წერტილი, სეგმენტი, ფორმა; ფორმის სეგმენტებზე სამართავი წერტილების დამატება/წაშლა; ფორმაში სეგმენტების დამატება/წაშლა, სეგმენტის ფორმის შეცვლა; მთლიანი ფორმის დეფორმირება სხვა ფორმებით გაჭრა, გაერთიანება, სარკისებრი შებრუნება და სხვა.
გაკვეთილი 4. ობიექტების ურთიერთგანლაგების ინსტრუმენტები: ერთსახოვანი ობიექტისგან/ობიექტებისგან მათი განმეორების გზით ამ ობიექტთა მასივის მიღება: გადაადგილებით, ტრიალით და სხვ.; ობიექტის გამრავლება და მოცემულ წირზე (ვექტორზე) თანაბარი ინტერვალებით განლაგება; სარკისებრი არეკვლა.
გაკვეთილი 5. ფორმისთვის მოდიფიკატორების განსაზღვრა: ფორმისთვის სხვადასხვა მოდიფიკატორის განსაზღვრა: ამობურცვა, მოღუნვა, ტრიალი, ზედაპირის გადაკვრა; ორი ფორმისგან ახალი (Loft) ფორმების ამოღება; მოდიფილატორების გამოყენებით რთული მოცულობითი ფიგურების შექმნა; მოდიფიკატორების გამორთვა და ჩართვა (რაც ფორმას მნიშვნელოვნად უცვლის ვიზუალურ მხარეს).
გაკვეთილი 6. დეფორმატორები: ლოფტ(Loft)ობიექტზე სხვადასხვა დეფორმატორების გამოყენება; დეფორმატორების ფანჯარა, ინსტრუმენტები, ობიექტის დეფორმციის გზები.
გაკვეთილი 7. რთული ობიექტები აგება და რედაქტირება: რთული ობიექტების შექმნა-რედაქტირება; მათზე Boolean ოპერაციის გამოყენება: ორი ობიექტის გამთლიანება, ურთიერთჩამოჭრა; ობიექტისთვის სეგმენტების დამატება; სეგმენტების შემდგომი გამოყენება.
გაკვეთილი 8. განათება: განათების წყაროს შერჩევა, მათ შორის განსხვავებები; განათების/განათებების დაყენება სცენაში; განათების პარამეტრების დაყენება; განათებიდან სცენის ობიექტის ან ობიექტების გამორიცხვა/აღდგენა (გამორიცხულ ობიექტებს სინათლე აღარ დაეცემა); განათების წყაროსთვის გრაფიკული რუქის დაყენება (მივიღებთ პროექტორის ეფექტს მაგალითად: სახლის ნაწილზე გამოჩნდეს ოდნავი სიმუქე(ღრუბლის ჩრდილი ან ხის ფოთლების ჩრდილი).
გაკვეთილი 9. ჩრდილი: ჩრდილის ჩართვა/გამორთვა, ჩრდილის პარამეტრები: სიმუქე, სიმკვეთრე და სხვ.; ჩრდილის რუქა: კონკრეტული ობიექტის არასტანდარტული ჩრდილი (მსგავსი ღრუბლების ჩრდილისა).
გაკვეთილი 10. კამერები: კამერების დაყენება სცენაში; მათი სახეობები, განსხვავებები; ლინზის ზომის და სხვა პარამეტრების დაყენება; კამერის ჩართვა/გამორთვა; კამერის სწორება ხედის(Viewport) მიმართ.
გაკვეთილი 11. ობიექტების მონიშვნა: მონიშვნის ინსტრუმენტები; მონიშვნა სხვადასხვა საშუალებით; მონიშნულ ობიექტთა ჯგუფის შენახვა სახელით; მოსანიშნ ობიექტთა ფილტრაცია მათი ტიპიების მიხედვით.
გაკვეთილი 12. მატერიალები: ობიექტზე მატერიალების (ტექსტურების) დადება; Material Editor ფანჯრის განხილვა; მატერიალის ამორჩევა, მისთვის ზომისა და განმეორებლობის მიმართულების მიცემა; მატერიალის მიხედვით ობიექტისთვის ბარელიეფის, სიპრიალი, არეკვლის და სხვა მიცემა; მომხმარებლის მიერ დახატული ატერიალის ან ფოტორ შემოტანა და ობიექტზე გადაკვრა; დამხმარე მატერიალები (ასრულებენ ტექნიკურ ნაწილა, ვიზუალურად არ ჩანან).
გაკვეთილი 13. Loft ობიექტზე მატერიალის დადება: ლოფტ ობიეტებზე მატერიალის გადაკვრა; მატერიალის ზომისა და განმეორებადობის მართვა; ლოფტ ობიექტზე მატერიალის დატრიალება სასურველი კუთხით.
გაკვეთილი 14. ანიმაციის საფუძვლები მოკლე მიმოხილვა: ანიმაციის ძირითადი ასპექტები; დროის შკალის რედაქტირება (ანიმაციის ხანგძლივობის შეცვლა); საკვანძო კადრების დაფიქსირება Key Frames; ამ კადრების რედაქტირება: გადაადგილება, კოპირება, წაშლა და სხვ.; 2 ან მეტი ობიექტის ერთმანეთზე მიბმა/განცალკევება.
გაკვეთილი 15. რენდერი. ანიმაციის ჩაწერა ან სცენისთვის ფოტოსურათის გადაღება: რენდერის ფანჯარის განხილვა; დასარანდერებელი ხედის (Viewport) შერჩევა, ანიმაციის დასარენდებელი დროის მითითება, კადრის ზომის, ფორმატის, სარენდერო ძრავის, ფაილის შენახვის ადგილის და სხვა მითითება.
ანიმაციის ნაწილი შეისწავლება მხოლოდ საწყის დონეზე.
კურსის ხანგრძლივობა: 15 გაკვეთილი.
კურსის ღირებულება: 375 ლარი.
(მოკლე კურსი 8 გაკვეთილი 200 ლარი)
InDESIGN საგამომცემლო სფეროში ერთ-ერთი საუკეთესო პროგრამაა, რომელიც გამოიყენება ნებისმიერი მოცულობის წიგების დასაკაბადონებლად. ასევე, წარმატებით შეგიძლიათ გამოიყენოთ სავიზიტო ბარათების და სხვა სარეკლამო მასალის მაკეტის შესაქმნელად. ამ პროგრამაშივე შეგიძლიათ დაამუშაოთ ილუსტრატორში აწყობილი ვექტორული გრაფიკა ან აქვე შექმნათ წიგნის ყდის დიზაინი.
კურსის ხანგრძლივობა 10 საათი.
კურსის გადასახადი შეადგენს: 200 ლარი
ARCHICAD გამოიყენება ორ და სამგანზომილებიანი არქიტექტურულ-სამშენებლო კონსტრუქციების პროექტირებისთვის მასშტაბირებისა და პანორამირების შესაძლებლობით, ასევე შესაძლებელია ლანდშაფტის დიზანი და ავეჯის მაკეტის კონსტრუირება. აქ შეგიძლიათ შექმნათ ვირტუალური შენობა ნატურალური ზომით და საჭიროების შემთხვევაში მიიღოთ შენობის ცალკეული ელემენტის ზუსტი მათემატიკური პარამეტრები.
2. სახაზავი ინსტრუმენტები და ხაზვა: სახაზავი ინსტრუმენტები: ხაზი, მართკუთხედი, ელიფსი, მრავალკუთხედი, სპლაინი; ამ ინსტრუმენტთა პარამეტრების შეცვლა, მათი დამატებითი ფუნქციების გამოყენება, მათი მასშტაბირება.
3. პროექტის მოცულობითი ელემენტების ასაგები ინსტრუმენტები ArchiCAD-ის ელემენტების ასაგები ინსტრუმენტები, მათი თავისებურებანი და გამოყენების სფეროები; კედლების ასაგები ინსტრუმენტი, ფანჯრის, კოლონის, კარის, კიბის სახურავის და სხვა ასაგები ინსტრუმენტები.
4. ტექსტურები: პროექტის სხვადასხვა იბიექტებისთვის მატერიალების (ტექსტურების) დადება; მომხმარებლის მიერ შექმნილი ტექსტურის ArchiCAD-ში შემოტანა და პროექტის ანათუიმ ობიექტზე დადება; ტექსტურის რედაქტირება.
5. პროექტის 3-განზომილებიან (3d) ხედში გადატანა და იქ რედაქტირება: ArchCAD-ის 3-განზომილებიანი ფანჯარა; ამ ფანჯარაში არსებული ინსტრუმენტების დანიშნულება; პროექტის რედაქტირება პირდაპირ 3-განზომილებიან ხედში; მზერის წერტილის, განათების და სხვა შეცვლა; ამ ფანჯრიდან ფოტოსურათის (ფოტორენდერის) გადაღება და შენახვა, სხვა 3-განზომილებიანი (3d’s max, AutoCAD) პროგრამებისთვის გაექსპორტება.
6. GDL ობიექტების შექმნა: GDL ობიექტის, ანუ მომხმარებლის მიერ არასტანდარტული ფორმის შექმნა; უკვე შექმნილი GDL ობიექტის პროექტში შემოტანა და მასშტაბირება; GDL ობიექტის სხვა 3-განზომილებიანი პროგრამისთვისშენახვა.
7. სხვა ინსტრუმენტები: იატაკის, დაშტრიხვის, ტერასის ასაგები ინსტრუმენტები;ფართობის გამოთვლის ინსტრუმენტი;ინტერიერში საყოფაცხოვრებო ნივთების ჩასასმელი ინსტრუმენტი, განათების (ნათურა, ჭაღი….), ავეჯის და ა.შ.;ნახაზში ფოტოს შემოტანა.
8. სართულები: პროექტში სართულების დამაება; სართულთა შორის ობიექტების გადატანა-დაკოპირება; სართულის წაშლა.
9. ობიექტთა სამანიპულაციო საშუალებები: ობიექტების გადაადგილება, აწევა, დატრიალება, სარკისებრი არეკვლა, გამრავლება.
10. გადახურვა: სახურავის სახეობის შერჩევა; რთული და მარტივი გადახურვები.
11. ზომები: ნახაზზე ზომების დატანა; ზომების გამოსახვის ფორმატების შეცვლა; ზომის ერთეულის შერჩევა.
12. დაბეჭდვა: პროექტის საბეჭდად მომზადება (Layout)-ზე დასმა; პლოტერი ან პრინტერის ამორჩევა; PDF ან PostScript ფორმატში შენახვა ან დაბეჭდვა.
კურსის ხანგრძლივობა: 10 გაკვ.
ღირებულება: 250 ლარი
AUTOCAD არის ავტომატური ორ და სამგანზომილებიანი ელექტრონული დაპროექტების სისტემა, რომელიც გამოიყენება არქიტექტურული პროექტებისა და ორგანზომილებიანი ნახაზების შესაქმნელად, პროგრამა საშუალებას იძლევა შეიქმნას პროექტის სრული ელექტრონული დოკუმენტაცია. აქტიურად იყენებენ მანქანათმშენებლობაშიც.