Skip to main content Skip to search

ნატალია მაისურაძე

ჩვენს სასწავლო ცენტრში უძღვება მენეჯმენტის კურსებს: სასტუმროს მენეჯმენტი, ეფექტური მასპინძლობა და კომუნიკაცია, ოფოსმენეჯმენტი, თანამედროვე საქმისწარმოება და დოკუმენტბრუნვა კერძო პირების და კორპორატიული დამკვეთებისთვის.

განათლება: დაამთავრა გრ. რობაქიძის სახელობის უნივერსიტეტის იურიდიული ფაკულტეტი, სამართლის მაგისტრი. კავკასიის უნივერსიტეტი, ბიზნესის ფაკულტეტი.

სამუშაო გამოცდილება: კორპორატიული ტრენერი ეფექტური გაყიდვების მიმართულებით (სტუდია თავისუფლება), მომსახურების (სერვისი პლიუსი) და სასტუმროს მენეჯმენტის ტრენერი (უცხო ენებისა და პროფესიული განვითარების ცენტრი),  კულტურულ-საგანმანათლებლო განყოფილების უფროსი (სსიპ ვეტერანების საქმეთა სახელმწიფო სამსახური),  საოჯახო სასტუმრო „მაღაროს“ მენეჯერი (კახეთი), მიმღები რეცეფციონისტი – ფრონტ ოფისი (Radisson Blu Iveria),  მარკეტინგისა და საზოგადოებასთან ურთიერთობის მენეჯერი სასტუმრო და სარესტორნო მომსახურების მიმართულებით (YES AYS),  საზოგადოებასთან ურთიერთობის მენეჯერი  (შპს „წისქვილკომბინატი – თბილისი“),  ადამიანური რესურსების მართვისა და ხარისხის მართვის სპეციალისტი (სსიპ ლ. სამხარაულის სახ.სასამართლო ექსპერტიზის ეროვნული ბიურო)

კორპორატიული დამკვეთები: შპს „ჯეოსელი“,  შპს GD – ალკო, შპს „რუსთავი აზოტი“, შპს PASHA BANK GEORGIA, სასტუები: დოლაბაური, გოლდენ პალასი, სანრაიზ ქუტაისი, სტოუნჰენჯ მესტია, როიალ ჰაუსი, მიგრაციის საერთაშორისო ორგანიზაცია საქართველოში (IOM), საქართველოს საერთაშორისო უნივერსიტეტი შპს – UNIGEO, საქართველოს გარემოს დაცვისა და ბუნებრივი რესურსების სამინისტროს სსიპ – ეროვნული სააგენტო და სხვა.

პროფესიული ტრენინგები და მიღწევები: ტრენერთა ტრენერების ტრენინგი ,ადამიანური რესურსების მართვა,  ფრონტ ოფის მენეჯმენტი, მომსახურების საერთაშორისო სტანდარტები და სასტუმროს  მენეჯმენტი, International Hotel and Service Management for Foreigners (Goa, India),  Sales & Services Relationship, ეფექტური მომსახურების ტრენინგი – “სერვის პლიუსი” 

სხვა: ფლობს ქართულ, რუსულ, ინგლისურ ენებს.