ტრენინგი განკუთვნილია ნებისმიერი პროფესიის და თანამდებობის პირთათვის, რომელთაც სურთ აიმაღლონ კვალიფიკაცია ეფექტური გაყიდვებისა და უდოკუმენტო მომსახურების სფეროში თანამედროვე მოთხოვნების შესაბამისად.
ტრენინგის მიზანია თეორიული ნაწილის პარალელურად მსმენელმა შეისწავლოს დღეისთვის მოქმედი პრაქტიკული წესები და შეძლოს ნებისმიერი ტიპის მომხმარებელთან დამოუკიდებელი და კვალიფიციური მუშაობა.
მომსახურების საერთაშორისო სტანდარტების მიხედვით მოამზადოს შესაბამისი სამიზნე ჯგუფი. დაეხმაროს ორგანიზაციას ეფექტური სამუშაო სტრუქტურის ჩამოყალიბებაში; გამოუმუშაოს მსმენელებს ეფექტური კომუნიკაციისა და მომსახურების სერვისის პრაქტიკულ უნარ-ჩვევები.
გაკვეთილები ტარდება
კვირაში 2-ჯერ
კურსის ხანგრძლივობა
10 საათი
გაიცემა ევროპული სტანდარტის ორენოანი სერტიფიკატი
300 ლარი
გადახდა მეორე გაკვეთილზე
კურსი მოიცავს შემდეგ საკითხებს:
- ეფექტური გაყიდვების არსი და მნიშვნელობა
- მომხმარებელთან ქცევის პრინციპები
- ეფექტური გაყიდვების ორგანიზაცია
- საზოგადოებასთან ურთიერთობა, მოლაპარაკების მენეჯმენტი
- სალეტეფონო საუბრის ეტიკეტი
- ბიზნეს კომუნიკაცია (შეხვედრების ორგანიზება, კომუნიკაციის ეტაპები) ∙ სამუშაოს ეფექტური დაგეგმვა და შესრულებაზე კონტროლი
- ეფექტური შიდა და გარე კომუნიკაცია საერთაშორისო სტანდარტების შესაბამისად. ∙ არასრული გაყიდვების მიზეზები
- სიტყვიერი მარკეტინგი
- კლიენტების კმაყოფილების ინდექსი
- ერთგული მომხმარებლის შეძენის პრინციპები
- კონფლიქტებს რეგულირების მეთოდები
ყოველ შეხვედრაზე მსმენელს გადაეცემა ტრენინგის შესაბამისი სასწავლო პრაქტიკული მასალები;
ტრენინგის მსმენელი მოისმენს და ნახავს შესაბამის პრეზენტაციებსა და ვიდეო რგოლებს; დამოუკიდებლად იმუშავებს სხვადასხვა ამოცანებზე.