საქმისწარმოებისა დოკუმენტბრუნვის სრული თეორიული და პრაქტიკული ტრენინგ-კურსი საჯარო და კერძო სამსახურების ადმინისტრაციის თანამშრომლებისთვის და მენეჯერებისთვის.
ტრენინგი განკუთვნილია ნებისმიერი პროფესიის და თანამდებობის პირთათვის, რომელთაც სურთ აიმაღლონ კვალიფიკაცია ადმინისტრაციული საქმისწარმოებისა და უდოკუმენტო მომსახურების სფეროში თანამედროვე მოთხოვნების შესაბამისად.
ტრენინგის მიზანია: თეორიული ნაწილის პარალელურად, მსმენელმა შეისწავლოს საქართველოში დღეისთვის მოქმედი საქმისწარმოების პრაქტიკული წესები, საქმისწარმოების ელექტრონული პროგრამები და შეძლოს ნებისმიერი ტიპის დოკუმენტთან დამოუკიდებელი და კვალიფიციური მუშაობა.
გაკვეთილები ტარდება
კვირაში 2-ჯერ
კურსის ხანგრძლივობა
საბაზო 6 სთ / სრული 10 სთ
გაიცემა ევროპული სტანდარტის ორენოვანი სერტიფიკატი
გადახდა მეორე გაკვეთილზე
ყოველ შეხვედრაზე გადმოგეცემათ სასწავლო-პრაქტიკული მასალები, მოისმენთ და ნახავთ პრეზენტაციებსა და ვიდეო რგოლებს, დამოუკიდებლად იმუშავებთ სხვადასხა ტიპის დოკუმენტებზე.
კურსი შეგიძლიათ გაიაროთ სრულად: 10 საათი (5 შეხვედრა): 400 (ჯგუფში) / 500 ლ (ინდივიდუალურად)
ან აირჩიოთ სასურველი მოდული.
კორპორატიული დაკვეთის შემთხვევაში (> 3 მსმენელი) გთავაზობთ: 7% ფასდაკლებას
I მოდული: საბაზო კურსი
6 საათი (3 შეხვედრა), 250 (ჯგ), ინდ. 300 ლ
- ადმინისტრაციული მენეჯმენტი, ორგანიზაციის მართვა თანამედროვე სტანდარტების შესაბამისად
- ადმინისტრაციული და იურიდიული საქმისწარმოების თავისებურებანი საჯარო და კერძო სტრუქტურებში;
- დოკუმენტ-ბრუნვის ორგანიზება
- საქმიანი ქაღალდების (დებულების, შინაგანაწესის, წერილების, ცნობების, განცხადებების და სხვ.) წარმოება;
- სხვადასხვა ტიპის ხელშეკრულებების შედგენა
- ელექტრონული ოფის მენეჯმენტი – იმეილ ტექნიკის სტანდარტები
- დოკუმენტბრუნვის ელექტრონული პროგრამები და მასთან მუშაობის წესები (Eflow, eHRMS და მსგავსი)
- უცხოური (საერთაშორისო) მიმოწერა და კორესპონდენციის შესაბამისი დამუშავება
- HR მენეჯმენტი, საკადრო დოკუმენტების საბაზო საქმისწარმოება;
- პერსონალურ მონაცემთა არსი და მისი დაცვის ასპექტები
- საკადრო დოკუმენტების წარმოება
- თანამშრომელთა პირად საქმეებთან და პერსონალურ დოკუმენტებთან მუშაობა
II მოდული: მასტერკლასი
4 საათი (2 შეხვედრა), 150 (ჯგ), ინდ. 200 ლ
- დოკუმენტების კლასიფიკაცია
- მოთხოვნები დოკუმენტის გაფორმებისადმი
- დოკუმენტის რეკვიზიტები
- ბლანკი, საქმიანი წერილები
- ბეჭედი. შტამპი. ბეჭდისა და შტამპის გამოყენების წესები
- კონვერტი, კონვერტის გაფორმების წესები
- კორესპონდენციის დამუშავების წესი
- გასული კორესპონდენციის დამუშავების წესი
- კორესპონდენციის რეგისტრაციისა და ინდექსირების წესი
- საქმისწარმოების ავტომატიზირებული სისტემა
- ელექტრონული კორესპონდენცია
- დოკუმენტების რაოდენობის აღრიცხვა
- დოკუმენტების შესრულების ვადები და შესრულების კონტროლი
- მოთხოვნები დოკუმენტების ტექსტებისადმი
- ბრძანება, განკარგულება, მითითება, დადგენილება, გადაწყვეტილება, ოქმი
- საწესდებო დოკუმენტები
- განკარგულებითი–საორგანიზაციო ანუ საწესდებო დოკუმენტების სტრუქტურა და მოთხოვნები გაფორმებისადმი
- შენიშვნებისა და ტექსტის დამატებების გაფორმება
- განკარგულებითი–საორგანიზაციო დოკუმენტის რეგისტრირება
- დოკუმენტის გაცნობისა და საჯარო ინფორმაციის გაცემის წესი
- საჯარო ინფორმაციის გაცემის წესი
- ასლი და ამონაწერი