საქართველოში ტურიზმის განვითარების სწრაფ ტემპებთან ერთად განსაკუთრებულ მნიშვნელობას იძენს სასტუმროთა ქსელის განვითარება. თანამედროვე მოთხოვნებიდან გამომდინარე, განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია დღეს ბიზნესის სწორად წარმართვა, რათა მზარდ კონკურენტულ ბაზარზე დაინტერესებულმა პირებმა სწრაფად და წარმატებით დაიკავონ საკუთარი ნიშა.
ამ მიზანს ემსახურება ILC-ს სასწავლო ცენტრის მიერ შემოთავაზებული “სასტუმროს მენეჯმენტის“ სასწავლო პროგრამა. თქვენ მიიღებთ უახლეს ინფორმაციას და უმოკლეს დროში, სწრაფად და ეფექტურად დაეუფლებით იმ ძირითად პრინციპებს, რომელიც საშუალებას მოგცემთ დაიმკვიდროთ ადგილი მომსახურების ამ ფართო და მზარდ ბაზარზე!
ტრენინგებს უძღვება სერთიფიცირებული ტრენერი რომელსაც აქვს საქართველოს 4 და 5 ვარსკვლავიან სასტუმროებში (ტურიზმისა და მასპინძლობის სფეროში) და ტრენერად მუშაობის ცხრაწლიანი გამოცდილება. კურსი ორმოდულიანი, შეგიძლიათ გაიაროთ სრული კურსი ან აირჩიოთ მხოლოდ 1 მოდული:
გაკვეთილები ტარდება
კვ. 2-ჯერ / თვეში 8 გაკვეთილი
კურსის ხანგრძლივობა
წყვილში 10 სთ (1 თვე)
გაიცემა ევრიპული სტანდარტის ორენოანი სერტიფიკატი
მესამე გაკვ. იფარება კურსის საფასური
სასტუმროს მენეჯმენტი
(8 სემინარი, ინდ. 300 ლ)
ტურიზმის მენეჯმენტი
(8 სემინარი, ინდ. 300 ლ)
- სასტუმროს მენეჯმენტის ზოგადი მიმოხილვა
- სასტუმროს ტიპები და მათი კატეგორიები (ჰოსტელი, მოტელი, საოჯახო სასტუმრო)
- სასტუმროს დეპარტამენტები და სტრუქტურა
- ოთახების ტიპები და მათი აღწერა
- სასტუმროს მართვის სტრუქტურა
- სასტუმროს პერსონალის სამუშაო აღწერილობანი
- „ფრონტ ოფისი“
- რეზერვაციის სამსახური
- სასტუმროს მომსახურე პერსონალის სტრუქტურა
- სასტუმროს მატერიალურ-ტექნიკური მახასიათებლები
- ვარსკვლავების მინიჭების კატეგორიები
- სასტუმროს საერთაშორისო ტერმინოლოგია
- ქართული სასტუმრო სტანდარტების მიმოხილვა
- თანამედრო სასტუმროს სტრუქტურა
- სასტუმროს მართვის კონცეფციები
- სასტუმროს მარკეტინგი
- სასტუმრო რესტორნების ბიზნესი
- დაჯავშნის გლობალური პროგრამები
- სასტუმროში განთავსების ეტაპები
- ფასწარმოქმნა სასტუმროში
- ბონუს სისტემები
- სასტუმროს კომპიუტერული მართვის პროგრამები
- ბათლერის ცნება და განმარტება, მომსახურების სფერო; ბათლერი საქართველოში
- vip პაკეტი
- ადგილობრივი ტურისტული ბაზარი და კლიენტურა
- საქართველოში არსებული სასტუმროების განხილვა
- მსოფლიო ტურისტული ბაზრის ზოგადი მიმოხილვა
- ტურიზმის ძირითადი სახეობები და მიმართულებები;
- ტურიზმის ორგანიზაცული ფორმები;
- ტურიზმზე მოქმედი ფაქტორები;
- ტურიზმის მენეჯმენტის განმარტება;
- ტურიზმის განვითარებაზე მოქმედი ფაქტორები;
- ტურისტის ტიპები;
- ტურისტის მოტივაციის შიდა და გარეგანი ფაქტორები
- ტური და ტურების კლასიფიკაციის პრინციპებები;
- ტურისტული მარშრუტების დაგეგმვის მექანიზმები;
- ტურ ოპერატორები და მათი სახეობები;
- ტურპროდუქტის თვითღირებულება,
- ტუროპერატინგი – ექსკურსიების და ლაშქრობების სახეობები, მათი შექმნა და გაყიდვა;
- შემომყვანი ტურების სპეციფიკა
- დაზღვევა ტურიზმში
- უსაფრთხოება და ტურის მენეჯმენტი
- სტრატეგიული მიმართულებები საქართველოს ბაზარზე არსებული მომხმარებლისთვის;
- გამყვანი ტურები მათი სტრუქტურა და კლასიფიკაცია;
- ტურების მენეჯერი, ძირითადი ფუნქციები, რა უნარებია საჭირო ტურ -მენეჯერისთვის;
- გამყვანი ტურიზმის არსი,
- ტუროპერატორის სტანდარტი -გამყვანი ტურიზმის მიმოხილვა საქართველოში
- მსოფლიოში მოთხოვნადი ტურისტული ქვეყნები/მიმართულებები
- მომხმარებლის ტიპები, სტანდარტული მოთხოვნები;
- ტერმინოლოგია;
- აბრევიატურები;