კომპანიის რეპუტაციას განსაზღვრავს მისი მომსახურე პერსონალის კვალიფიკაცია. კლიენტთან ურთიერთობაში უმეტესად პირველი შთაბეჭდილებაა გადამწყვეტი. გთავაზობთ ტრენინგს ფრონტ–ოფისის, ბექ–ოფისის, გაყიდვების, დასუფთავების სამსახურის თანამშრომლებისთვის, ოფისმენეჯერებითვის, სუპერვაიზერებისა და ყველა დაინტერესებული პირისთვის.
გადაამზადეთ პერსონალი და იყავით დარწმუნებული, რომ თქვენ მხოლოდ მადლიერი და ერთგული კლიენტები გეყოლებათ.
ტრენინგს უძღვება: სერტიფიცირებული ტრენერი, რომელსაც აქვს პერსონალის გადამზადების მრავალპროფილიანი გამოცდილება და ტრენერად მუშაობის მრავალწლიანი სტაჟი.
ტრენინგი ითვალისწინებს 4 სასწავლო მოდულს, აწყობილია თანამედროვე საერთაშორისო სტანდარტებზე და მოიცავს რეალურ პრაქტიკულ სასწავლო ქეისებს. თქვენ შესაძლებლობა გაქვთ, აირჩიოთ სასურველი მოდული ან მოდულები კომპანიის საჭიროებების მიხედვით. ასევე, შესაძლებელია ცვლილებების შეტანა თემატიკაშიც.
I მოდული:
ეფექტური მომსახურება
და კომუნიკაცია
ხანგრძლივობა 8 სთ
(4 შეხვედრა)
250 ლ
II მოდული:
დალაგება-დასუფთავების
სამსახური
ხანგრძლივობა 4 სთ
(2 შეხვედრა)
160 ლ
III მოდული:
უსაფრთხოების
სამსახური
ხანგრძლივობა 4 სთ
(2 შეხვედრა)
160 ლ
IV მოდული:
ტექნიკური უზრუნველყოფის
სამსახური
ხანგრძლივობა 4 სთ
(2 შეხვედრა)
160 ლ
სასწავლო მოდულების მოკლე აღწერილობა:
- სტუმართან/მომხმარებელთან კომუნიკაციის თანამედროვე სტანდარტები;
- პრობლემური სიტუაციების ეფექტური მართვა.
- უნიფორმიანი პერსონალის სამსახურის საქმიანობის წარმართვა;
- ტექნიკური ჯგუფის თანამშრომლის როლები და ფუნქციები;
- სისუფთავის შემოწმების სტანდარტები;
- დასუფთავების კლასიფიკაცია სირთულის მიხედვით;
- ქიმიური ნივთიერებების შესაბამისი გამოყენების წესები;
- პერსონალის მხრიდან უსაფრთხოების სტანდარტების დაცვა;
- ტექნიკური აღჭურვილობის კონტროლი კომპეტენციათა ფარგლებში;
- ორგანიზაციაში უსაფრთხოების სხვადასხვა წესებისა და კონცეფციების შემუშავება.
ტრენინგს, დამკვეთთან შეთანხმებისამებრ, შესაძლებელია დაემატოს სხვა მომიჯნავე, მსგავსი თემები
- მონაწილეებს ელექტრონულად გადაეგზავნებათ შესაბამისი სასწავლო მასალები – „ჰენდაუტები“ და დამატებითი მასალები;
- ტრენინგის მსმენელი მოისმენს და ნახავს პრეზენტაციებსა და ვიდეო რგოლებს;
- შეხვედრის მონაწილეებს შორის განხილული იქნება სხვადასხვა პრაქტიკული მაგალითები სტუმართან მიმართებაში და დაიდგმება სიტუაციური თამაშები;
- ტესტირების საფუძველზე მსმენელებს გადაეცემათ ევროპული სტანდარტის შესაბამისი ორენოვანი სერთიფიკატი.
სამუშაო ჯგუფში მონაწილეთა მინიმალური რაოდენობა 4 – 5 მსმენელი, მაქსიმალური – 10.